vidaXL
Figyelem! A vélemények nem feltétlen valós vásárlásokon alapulnak, melyeket a pontszám kiszámításánál nem veszünk figyelembe!
Valós megrendelésen alapuló vélemény.
Ezen vélemények esetében nem bizonyítható, hogy az valós vásárláson alapulna.
Nézd meg a vidaXL legnépszerűbb termékeit!
Sajnos nekem is negatív tapasztalatom van, illetve még várok arra, hogy ez esetleg megváltozzon. 2 db 90x190 ágyat rendeltem (speciális méret miatt rendeltem innen), a 2 ágyat 8 csomagban szállították volna ki, de csak 3 csomagot kaptam meg, mert a DPD kiszállítás nélkül visszaküldte a feladónak. A DPD elismerte, hogy hibáztak, de a vidaxl ügyfélszolgálatnak már 3 levelet írtam és egyszerűen nem kapok választ arra, hogy a ki nem szállított 5 db csomaggal mi a helyzet. Pénz kifizetve, csomag 3 rész kiszállítva (így nyilván használhatatlan), az ügyfélszolgálatnak nincs telefonszáma, az e-maileket fordítják össze-vissza és mindig más válaszol. Katasztrófa!
Nagyon sajnálom, hogy 5 csomag hiányzik és szolgáltatásunk nem váltotta be az elvárásait, őszintén elnézést kérünk érte.
De szeretnénk tájékoztatni, hogy tovább vizsgáljuk visszajelzését. Privát üzenetet küldünk a beszélgetés folytatása érdekében. Megnéznéd az üzenetedet?
Várom válaszukat!
Hanna
vidaXL
Kettő darabb pàrnàt rendeltem.amit megis kaptam .de nem kényelmes kemény és túl.alacsony .vissza is küldtem sajàt költségemre amit önök megtagadtak és vissza küldték .biztam ebben a termékben.
Nagyon sajnálom, hogy a termékünk nem felelt meg az elvárásainak, ezért őszintén elnézést kérünk.
De szeretnénk tájékoztatni, hogy tovább vizsgáljuk visszajelzését. Privát üzenetet küldünk a beszélgetés folytatása érdekében. Megnéznéd az emailedet?
Várom válaszukat!
Hanna
vidaXL
Nagyon rossz, hogy sokszor hiányzik csavar
Nehéz össze szerelni
Nem kevés pénzért rendeltem tőlük.
A termék 2 alkatrésze hiányzik. Állításuk szerint már több mint egy hete a raktárukban van az alkatrész. De még várjak 20 munkanapot. ???????
Miért is? Undorító egy cég, senkinek sem ajánlom!
Köszönjük észrevételét, amellyel felhívta a figyelmünket erre a problémára. Sajnáljuk, hogy ennyi gondot okoztunk Önnek. Észrevettük, hogy eszkalációs csapatunk teljes mérlegelési jogkörrel rendelkezik rendelésének feldolgozásában, amíg a probléma teljesen meg nem oldódik.
Ügyét e-mailben elküldtük eszkalációs csapatunknak feldolgozásra. Bízzon benne, hogy hamarosan felveszik Önnel a kapcsolatot. Bármilyen kérdésével közvetlenül fordulhat hozzájuk.
Minden jót kívánunk.
Köszönjük folyamatos támogatását és türelmét.
Üdvözlettel,
Hanna
Semmi nem volt jó, a szállítás csúszik, az áru minösége katasztrofális, silány, a vissza küldési procedúra, pénz visszafizetés, minösithetetlen.
Sajnáljuk, hogy sem termékünk minősége, sem vevőszolgálatunk nem elégítheti ki Önt.
A rendelése 0036000381654? 45962 Ft az ára?
Felvettük a kapcsolatot az illetékes osztállyal, és kértük a rendelés visszatérítését. Ha minden jól megy, 10 munkanapon belül megkapja a visszatérítést.
Nagyra értékeljük együttműködését és türelmét.
Hanna
vidaXL
Ágyat rendeltünk. A fa elemek fényezése rettenetes. Szinte nincs elem ahol ne lenne sérült. Egy keresztléc hosszában el van repedve teljesen. A furatok nem jók. Utómunka szükséges. Ez így elég gagyi sajnos.....
Köszönjük, hogy megjegyzést tettél.
Nagyon sajnálom, hogy a termékünk nem felelt meg az elvárásainak, ezért őszintén elnézést kérünk.
De szeretnénk tájékoztatni, hogy tovább vizsgáljuk visszajelzését. E-mailt küldünk e-mail címedre (karvalics.judit@vipmail.hu), hogy a beszélgetést a további részletekkel folytathassuk. Megnéznéd az emailedet? Kérjük, ellenőrizze a spam mappáját is.
Várom válaszukat!
Üdvözlettel,
Hanna
vidaXL
2023.02.03. 18:46-kor leadtam a rendelésem, az ezt követő első munkanapon 2023.02.06-án lemondtam, mert közben háromszor változtatták meg az árát a honlapjukon. Nem fogadták el a lemondást, arra hivatkozva, hogy már átadták a futárnak, de néhány sorral lejjebb arról tájékoztattak, hogy összekészítették a szállításra. Azt javasolták, hogy vegyem át (3-5 nap múlva), majd küldjem vissza és 10 napon belül visszautalják a számlámra a pénzt, holott nem is volt kifizetve, mert utánvéttel rendeltem.
Csalódtam a cégben, többet nem rendelek tőlük semmit és nem is ajánlom senkinek.
Sajnáljuk, hogy szolgáltatásunk nem tudja kielégíteni.
Amikor felveszi velünk a kapcsolatot a megrendelés törlése érdekében, rendelése már kiszállítási állapotban van, nem tudjuk törölni, és csak a csomag visszautasítását tudjuk kérni.
Most ellenőriztük a 0036000393408-as rendelés állapotát, a csomag visszakerült raktárunkba. Ez a rendelés véget ért.
Ha továbbra is elégedetlensége van, közvetlenül e-mailben fordulhat ügyfélszolgálatunkhoz. E-mail címünk: webservice@vidaxl.hu
Ügyfélszolgálati csapatunk az e-mail megérkezése után a lehető leghamarabb visszajelzést ad.
Köszönöm a megértést.
Hanna
vidaXL
Rendeltünk egy tikfa furdoszoba szekrenyt 75 ezer Ft-ért és a doboz kinyitása utàn penèsz szag àradt a csomagból. Kinyitva fekete penèsz hullott a fehér szőnyegünkre, amin kicsomagoltuk. Minden fém résznél pereg le a rozsda az elemekről. Nyilvànvaóan elázott ez a csomag, valamikor jó règen… E-mail címet sem talàltam a honalpon a kapcsolat fülnél, így akadtam erre az oldalra ahol a vàlaszokban leltem erre: webcare_global@vidaxl.com
Ide küldjem?
Először is köszönöm, hogy időt szakított arra, hogy visszajelzést írjon tapasztalatairól.
Nagyon sajnálom, hogy a termékünk nem felelt meg az elvárásainak, ezért őszintén elnézést kérünk.
Remélem, lehetőséget ad nekünk, hogy további segítséget nyújthassunk Önnek.
Kérem, továbbítsa megrendelésének adatait, például a rendelési számot vagy a megrendelés leadásához használt e-mail címet a webcare_global@vidaxl.com címre.
Előre is köszönöm és várom emailjét.
Üdvözlettel
Hanna
vidaXL
Nem ajánlom senkinek. Első alkalommal törött termék érkezett. Három hét után küldték a csere terméket amiből sok alkatrész és elem hiányzott. Nem lehet senkivel telefonon beszélni, csak emaileben vagy chaten.
Rendeltem egy magasfényű páros éjjeli szekrényt. Alig vártam, hogy megérkezzen, de azonnal el is szomorodtam a látványtól! Tele volt fűrészporral, ami miatt minden darab karcos lett, nem volt egyáltalán magasfényű és sérült darabok voltak benne!
Köszönjük visszajelzését! Őszintén elnézést kérünk a velünk kapcsolatos negatív tapasztalataiért. Észrevettük, hogy kollégáink e-mailben keresték meg Önt. Továbbra is oda fogunk figyelni erre az ügyre.
Biztosítjuk Önöket, hogy mindent megteszünk, hogy ügyfeleink kedvében járjunk, és jó együttműködést alakítsunk ki velük.
Sajnos más helyzetekben is előfordulhatnak kellemetlen események, de ezek megoldására készséggel állunk rendelkezésére, ha felveszi velünk a kapcsolatot a webcare_global@vidaxl.com e-mail címen. Annak érdekében, hogy szakosított részlegünk átvegye üzenetét, kérjük, az e-mail tárgyában adja meg: Feedback olcsobbat.hu + Rendelési szám.
Örülnénk, ha küldene egy e-mailt a rendelésével kapcsolatos további információkkal, hogy megoldja ezeket a kellemetlenségeket.
Várjuk e-mailjét.
Köszönjük türelmét és minden jót kívánunk!
Nora -- vidaXL Team
Profi eladás jó minőségű árút kaptam .Köszönöm
Nagyon rossz minőségű bútorokat kaptam. Rendeltem egy magasfényű fehér kisebb szekrényt aminek minden oldala meg volt karcolva és szinte az összes élén volt sérülés. Ugyan ez történt az íróasztallal, de ahhoz még csavarokat se küldtek. Ennek elindult a pótlási folyamata majd 8nap múlva szóltak, hogy a "Az alkatrészek cseréje készlethiány miatt megszakadt.". Egy íróasztalt széket rendeltem még ami a fényképen teljesen pufinak tűnt, látszott, hogy tele van anyaggal, de amikor megérkezett szó szerint semmi anyag nincs benne. 5perc ülés után teljesen azt lehet érezni, hogy a tartóvason ül az ember.
Botrányos minőség jellemző rájuk.
Köszönjük észrevételét, amellyel felhívta a figyelmünket erre a problémára. Sajnáljuk, hogy ennyi gondot okoztunk Önnek. Észrevettük, hogy eszkalációs csapatunk teljes mérlegelési jogkörrel rendelkezik rendelésének feldolgozásában, amíg a probléma teljesen meg nem oldódik. Megkaptad az e-mailt Oleksandrától?
Ügyét e-mailben elküldtük eszkalációs csapatunknak feldolgozásra. Bízzon benne, hogy hamarosan felveszik Önnel a kapcsolatot. Bármilyen kérdésével közvetlenül fordulhat hozzájuk.
Minden jót kívánunk.
Köszönjük folyamatos támogatását és türelmét.
Üdvözlettel,
Nora
Rendeltem egy Tv állványt, ami viszonylag gyorsan meg is érkezett de sajnos az egyik elem törött volt...
Jelezzen és 1 héten belül küldtek egy új elemet! Így most tökéletes lett. 😊
Köszönjük észrevételét, amellyel felhívta a figyelmünket erre a problémára.
Elnézést kérünk az okozott zavarokért.
Észrevettük, hogy kollégáinktól kapott cserecsomagja új státuszba került.
Kérjük, engedje meg, hogy kérdését e-mailben követhessük.
Megnéznéd a privát üzenetet, amit küldtünk neked (néha a spam fiókodban van)?
Ha nem kapta meg az e-mailt, itt van az e-mail címünk
webcare_global@vidaxl.com Annak érdekében, hogy szakmai osztályunk megkapja az Ön tájékoztatását, kérjük, az e-mail tárgyában tüntesse fel: visszajelzés olcsobbat.hu + rendelési szám.
Nagyra értékelnénk, ha e-mailben küldene további információkat a megrendelésével kapcsolatban, hogy megoldjuk ezt a kellemetlenséget.
Várjuk e-mailjét.
Köszönjük türelmét és minden jót kívánunk!
nora --vidaXL csapat
Sminkasztalt rendeltem ajándékként a lányomnak karácsonyra, sajnos nem tájékozódtam elég alaposan, és a képek valamint az ára alapján jó minőségűnek gondoltam, 38.000 ft gyönyörű, magasfényű, tükrös sminkasztal. Olyan vékony anyaggal vasalták le a kritikán aluli minőségű préselt "bútorlap" széleit, hogy szereléskor jól megvágta az ujjam olyan éles, a tükör meg valóságban egy felragasztható matricát jelent, úgy látod benne magad mint a csodák palotájában (nézett is a gyerek, még szerencse, hogy jó humora van) fiók? Felborul az asztal ha megpróbálod kihúzni... ne vegyétek meg...messziről amúgy jól néz ki😐
Köszönjük észrevételét, amellyel felhívta a figyelmünket erre a problémára. Nagyon sajnálom, hogy megsérült a kapott termék.
Nagyon sajnálom, hogy ilyen rossz tapasztalatot szereztem. Ügyét e-mailben elküldtük eszkalációs csapatunknak feldolgozásra. Bízzon benne, hogy hamarosan felveszik Önnel a kapcsolatot. Bármilyen kérdés esetén közvetlenül is kapcsolatba léphet velük.
Ha 2 munkanapon belül nem kapott üzenetet, kérjük, vegye fel velünk a kapcsolatot a webcare_global@vidaxl.com címen Annak érdekében, hogy szakosztályunk megkapja üzenetét, kérjük, az e-mail tárgyában tüntesse fel: Visszajelzés olcsobbat.hu + Rendelésszám.
Minden jót kívánunk.
Köszönjük folyamatos támogatását és türelmét.
Üdvözlettel,
Nora
A termék időbe megérkezett viszont a képen szereplőhöz képest ,nem is hasonlít,nem ér ennyit így vissza is akartam küldeni,e mailbe felvettük a kapcsolatot,várzam a futárt de értesítést se kaptam,futár se jött
Jóhiszeműen megrendeltünk egy 180 centis(nek hirdetett) 3d műfenyőt.
Megérkezett a termék, időben pontosan.
Amikor viszont összerakásra került, szemmel látható volt, hogy ez köszönőviszonyban sincs a képeken látottakkal.
Egyrészt nem 180 centi, ez fix! Másrészt gagyi minőség.
Az oldalon hirdetett dús ágak, max ott léteznek a képen!
Borzasztó… Teljesen foghíjas a fa. Olyan mintha hiányoznának az ágai alul. Ez a vásárlók 110%-os megtévesztése!
Undorító módon.
Vissza fogjuk küldeni…
Köszönjük észrevételét, amellyel felhívta a figyelmünket erre a problémára. Sajnálattal értesültünk véleményéből, hogy probléma van a kapott termékkel.
Kérjük, engedje meg, hogy e-mailben felvegyük a kapcsolatot az ügy kivizsgálása érdekében.
Megnéznéd a privát üzenetet, amit küldtünk neked (néha a spam fiókodban is lehet)?
Ha nem kapta meg az e-mailt, itt van az e-mail címünk
webcare_global@vidaxl.com. Annak érdekében, hogy szakmai osztályunk megkapja tájékoztatását, kérjük, az e-mail tárgyában tüntesse fel: Visszajelzés olcsobbat.hu + rendelési szám.
Nagyra értékelnénk, ha e-mailben elküldené nekünk a megrendelésével kapcsolatos további információkat a kellemetlenség megoldása érdekében.
Várjuk e-mailjét.
Köszönjük türelmét és minden jót kívánunk!
nora --vidaXL csapat
Tömör akácfa cipősszekrényt rendeltem .Nagyon rossz minőségű árút kaptam.Éltem az ellási jogommal,visszaküldtem a terméket,a pénzem azóta sem kaptam vissza,14 munkanap telt el,megkeresésemre nem válaszolnak,jogi úton probálom visszaszerezni a pénzem.Óriási csalódás így az ünnepek előtt!
Köszönjük észrevételét, amely felhívta a figyelmünket erre a problémára. Sajnálattal halljuk, hogy nem kapta meg a visszatérítést. Kapott üzenetet kollégáinktól? Banki adataira van szükségünk a visszatérítéshez, de nem kaptunk választ.
Kérjük, engedje meg, hogy e-mailben kapcsolatba léphessünk Önnel az ügy kivizsgálása érdekében.
Szeretne látni egy privát üzenetet, amelyet küldtünk Önnek (néha a spam mappában lehet)?
Ha nem kapott e-mailt, itt van az e-mail címünk
webcare_global@vidaxl.com. Annak érdekében, hogy szakmai osztályunk megkapja üzenetét, kérjük, az e-mail tárgyába írja be: Visszajelzés olcsobbat.hu + rendelési szám.
Nagyra értékelnénk, ha e-mailben további információt küldene a megrendelésével kapcsolatban, hogy orvosolja ezt a kellemetlenséget.
Várjuk e-mailedet.
Köszönöm türelmét és minden jót kívánok!
Nora – A vidaXL csapat
Havazó műfenyőt rendeltem a VidaXL webáruházban. A csomag néhány napon belül meg is érkezett, de kiderült, hogy a tartozék égősor hiányzik. Felhívtam az ügyfélszolgálatot ( minden nehézség nélkül), ahol felajánlották az ingyenes visszaküldés lehetőségét. Nem szerettem volna élni a lehetőséggel, árleszállítást kértem. Elfogadták, elnézést kértek, utaltak 🙂🙂🙂
Köszönjük, hogy időt szakított arra, hogy visszajelzést írjon tapasztalatairól!
Minden nap mindent megteszünk annak érdekében, hogy szolgáltatásaink minőségét javítsuk, és a legjobb élményt nyújtsuk Önnek.
Szép napot kívánunk!
Tisztelettel,
Nora
Nagyon elégedett vagyok. A termék szép és hibátlan, a szállítás pontos.
Köszönjük az értékelést.
Semmi sem tesz boldogabbá bennünket, mint hogy ilyen pozitív visszajelzéseket hallhatunk termékünkről és szállításunkról.
A legjobbakat kívánjuk, és még egyszer köszönjük, hogy kipróbálta termékünket.
Üdvözlettel,
Nora
Rendeltem egy terméket mely kiszalitás alatt van de nem tudom át merjem e venni ezek utan amit itt olvasok senki nincs megelègedve a termèkekel .
Szeretnénk hallani visszajelzését. 30 napos ingyenes visszaküldési és visszatérítési szolgáltatást biztosítunk. Ez az érvényességi idő a csomag átvételét követő naptól kezdődik. Ha bármilyen kérdése is van, forduljon hozzánk bármikor.
Tisztelettel: Nora
Október elején rendeltem egy ágy keretet, az eMagon keresztül. Bárcsak előbb olvastam volna az értékeléseket, de mostmár biztos, hogy sosem rendelek egyik oldalról sem. Az ágy rossz minőségű, furatok nélküli volt, emiatt borzasztó nehéz volt osszeszerelni. Már másnap estek ki belőle az ágyrácsok, a préselt fa elemek törtek szét. Minden nap megragasztottam egy elemet, de 3 hét múlva szelthullot az egész, a termék jellemzokben leírt nagyon erős acél lemezek úgy hajlottak el, mint a papír. Azóta végeláthatatlan panasz bejelentést folytatok az eMaggal. A gyártó hajlandó visszafizetni 10%-ot, vagy küld csere elemeket! Nyilván nem fogadta el az ajánlatot. Az ágy már szét van szerelve mert használhalan, felajánlottam, hogy visszakuldom az egészet, lássák milyen hulladékot küldtek. Senki nem valaszol az uzeneteimre, senki nem veszi fel a telefont. Mélységesen felháborító, mostmár tudom, hogy mind a két cég üzleti profilja a lehuzas. Sajnos ebben a mai helyzetben, az emberek többsége nem teheti meg, hogy minden hónapban vegyen egy ágyat.
Köszönjük észrevételét, amellyel felhívta a figyelmünket erre az ügyre. Elnézést kérünk az okozott kellemetlenségért.
Nagyon jól megértjük a helyzetét, megkaptad az e-mailt Oleksandra kollégánktól?
Ezt kizárólag az Ön nevében intézi, amíg minden probléma meg nem oldódik.
Ha bármilyen kérdése van, forduljon hozzánk bizalommal.
Tisztelettel: Nora
Ahogy mások is, én is hosszas keresgélés után leltem rá a kis szekrényekre amelyek méretben és anyagában (tömör fenyő!) megfelelőek lettek volna. Sajnos, a képeken látható lakkozott tömör fenyő kivitelezés helyett egy hulladék fenyőből préselt (látszanak a cikkcakkos összeillesztések - míg a honlapon a közeli képeken egyáltalán nem volt ilyen!), a szekrény sarkainál szálakra foszlik a faanyag. Kritikán aluli a minősége. Arról nem is beszélve, hogy az ára pedig egyáltalán nem ezt tükrözte. Ezt a webáruházat tapasztalataim alapján én sem ajánlom senkinek sem. Főképp mert a képeken megjelenő termék minősége egyáltalán nem hasonlít ahhoz, amit készhez kap az ember (és itt nem a fényviszonyokra gondolok). Én is sajnálom, hogy nem olvastam hamarabb a véleményeket erről a webáruházról.
Köszönjük észrevételét, amellyel felhívta a figyelmünket erre a problémára. Sajnálattal halljuk, hogy nem volt elégedett a kapott termékkel. Kérjük, engedje meg, hogy kérdését e-mailben követhessük.
Küldünk Önnek egy e-mailt a Hu Olcsobbat + rendelési számmal a tárgyban. Megnéznéd a postaládádat vagy a kukát?
Ha nem kapta meg üzenetünket, felveheti az e-mail címünket?
webcare_global@vidaxl.com. Annak érdekében, hogy szakmai osztályunk megkapja tájékoztatását, kérjük, az e-mail tárgyában tüntesse fel: Visszajelzés olcsobbat.hu + rendelési szám.
Nagyra értékelnénk, ha e-mailben elküldené nekünk a megrendelésével kapcsolatos további információkat a kellemetlenség megoldása érdekében.
Várjuk e-mailjét.
Köszönjük türelmét és minden jót kívánunk!
nora --vidaXL csapat
Fóliasátrat rendeltem 2x3 métereset, az anyaga elég erős, a rudazat is megfelelő, nem okozott gondot az összeállítás sem. Még tartalék csavarok is voltak benne. Elégedett vagyok a vásárlással.
Nagyon köszönjük, hogy 5 csillagot adott nekünk.
Nagyon örülünk, hogy elégedett a vidaXL-lel, és hogy ajánlja. Az, hogy Ön a vidaXL-t ajánlja, az a legjobb promóció, amelyre gondolhatunk. A tényleges vásárlók őszinte visszajelzései felülmúlnak minden olyan hirdetést, amellyel előállhatunk.
Itt vagyunk, ha kell valami!
Üdvözlettel,
Nora
Gagyi de az árát elkérik. 2 db tükröt rendeltünk, de gány módom volt beleragasztva az egyik a keretbe, tiszta rászáradt ragasztó volt a tükör felülete. Tolóskéssel kellett levakarni. A keretén kissebb hibák.
A másik tükör felfogatása teljesen fernén volt legyártva, kb engedd el hogy vízszintes legyen valaha a teteje. Nagy csalódás az egész.
Konyhabutort rendeltem szerencsetlensegemre Önöktől. A minősèg kritikán aluli, törött, sérült elemeket küldtek, igy a szakemberek keptelenek osszarakni ugy, h ne csufoskodjon a konyhamban. Szegyen es gyalazat, h ilyen terméket árulnak és szállitanak le pénzért. Ha peldaul feltüntetik, h ez harmadosztalyu, hulladekból készult gyartmany, hat biztosan nem vesszük meg!
Köszönjük a visszajelzést.
Sajnálattal halljuk, hogy a kapott termék megsérült. Sajnáljuk, hogy csalódást okozott a termék.
Biztosítjuk Önöket, hogy mindent megteszünk, hogy ügyfeleink kedvében járjunk, és jó együttműködést alakítsunk ki velük.
Sajnos más helyzetekben is előfordulhatnak kellemetlen események, de ezek megoldására készséggel állunk rendelkezésére, ha felveszi velünk a kapcsolatot a webcare_global@vidaxl.com e-mail címen. Annak érdekében, hogy szakosított részlegünk átvegye üzenetét, kérjük, az e-mail tárgyában adja meg: Feedback olcsobbat.hu + Rendelési szám.
Örülnénk, ha küldene egy e-mailt a rendelésével kapcsolatos további információkkal, hogy megoldja ezeket a kellemetlenségeket.
Várjuk e-mailjét.
Köszönjük türelmét és minden jót kívánunk!
Nora -- vidaXL Team
Még egy csillagot sem érdemel, annyira rossz. Nem voltam megelégedve a termékkel, szerettem volna visszaküldeni. Felajánlották, hogy visszaküldik a pénzt és még a terméket is megtarthatom. Elkérték az adatokat majd másnap jött a válasz, hogy visszaküldték a pénzt vegyem fel a bankal a kapcsolatot. Semmilyen pénzem nem érkezett. Kamú az egész szövegük, megbizhatatlanok. Senkinek nem ajánlom.
Soha nem rendelek többet a Vidaxl oldaláról a 11.levél váltás után sem tudták a problémát megoldani!
Hibás terméket küldtek , majd reklamáció után küldtek egy kedvezmény kódot , amit nem lehetett beváltani mert már fel lett használva!
Meg reklamáltak de csak azt tudták írni , hogy sajnálják , egy fordított levélben üzengetett velem , nincs Magyarországi ügyfélszolgálat !
Kudarc volt az egész!!!
Köszönjük, hogy felhívta a figyelmünket erre a problémára. Sajnálattal értesültünk, hogy a kapott kupon nem használható fel. Ez azért van, mert nem használta fel a kupont, és a kupon azt mutatja, hogy nem használható fel?
Elnézést kérünk az Önt ért kellemetlenségért. Ügyét e-mailben elküldtük eszkalációs csapatunknak feldolgozásra. Bízzon benne, hogy hamarosan felveszik Önnel a kapcsolatot e-mailben. Bármilyen kérdés esetén közvetlenül is kapcsolatba léphet velük.
Biztos lehet benne, hogy a probléma teljes megoldásáig felkeresik Önt.
Minden jót kívánunk.
Köszönjük folyamatos támogatását és türelmét.
Üdvözlettel,
Nora
Kutyaólat rendeltem. A fele alkatrész hiányzott a dobozból, csak chatbottal tudtam intézni bármit is. Letagadták, hogy tudnak pótlást küldeni, mert hogy a termék kifutott, közben simán lehetett utánrendelni a honlapjukon.
Megígérték, hogy mivel szerelés közben vettem észre a hiányt, annak ellenére vissza fogom kapni a teljes összeget - kíváncsi vagyok- mert az is hónapokig tart.
Egyébkén a szigetelt kutyaház alatt értsd hulladék fából lapra szerelve- szigetelés és kezelés nélküli - , repedt deszkák, sérült illesztékek stb. Más alkatrész lista van a dobozban, mást küld a rendszer, hogy minek kell benne lennie- egy határ szar az egész. Aki teheti ne vásároljon náluk!
Köszönjük észrevételét, amellyel felhívta figyelmünket erre a problémára.
Nagyon sajnálom a kellemetlenségeket, amelyeket okozott Önnek.
Megértjük, hogy kollégáink felvették Önnel a kapcsolatot, és úgy tűnik, hogy visszatérítését jóváírtuk. Megkaptad?
Üzenetet küldünk Önnek e-mailben, kérem, ellenőrizze a beérkező leveleit (néha a spamben is megjelenhet)?
Ha nem kapja meg e-mailjeinket, és kérdése van, keressen minket a webcare_global@vidaxl.com e-mail címen is. hu + Rendelési szám.
Megértésüket és türelmüket köszönjük.
Nora -- vidaXL Team
Hosszas keresgélés után találtam rá ezen az oldalon egy olyan tv állványra ami méretben is elosztásban is megfelelő lett volna ha,úgy is nézne ki. Magasfényűt szerettünk volna, azt is rendeltük meg. Csakhogy a magasgényűvel köszönő viszonyban sincs. Minősége silány gyenge ahhoz képest, hogy milyen árban volt. Nem ajánlom ezt a vebáruházat senkinek sem. Kár hogy nem olvastuk el hamarabb a véleményeket erről a vebáruházról.
Köszönjük a visszajelzést.
Sajnálattal halljuk, hogy nem elégedett a kapott termékkel. Kérem, engedje meg, hogy nyomon kövessük ezt az ügyet, hogy jobb tájékoztatást nyújtsunk Önnek.
Biztosítjuk Önöket, hogy mindent megteszünk, hogy ügyfeleink kedvében járjunk, és jó együttműködést alakítsunk ki velük.
Sajnos más helyzetekben is előfordulhatnak kellemetlen események, de ezek megoldására készséggel állunk rendelkezésére, ha felveszi velünk a kapcsolatot a webcare_global@vidaxl.com e-mail címen. Annak érdekében, hogy szakosított részlegünk átvegye üzenetét, kérjük, az e-mail tárgyában adja meg: Feedback olcsobbat.hu + Rendelési szám.
Örülnénk, ha küldene egy e-mailt a rendelésével kapcsolatos további információkkal, hogy megoldja ezeket a kellemetlenségeket.
Várjuk e-mailjét.
Köszönjük türelmét és minden jót kívánunk!
Nora -- vidaXL Team
Rendeltem 2 tekercs zöld acél drótkerítést,az ára nem kevés pénzbe került, pontosan 85150 forintba. A két vége bevolt csomagolva fóliába mikor kibontottuk rájöttünk hogy miért. Sajnos az egész egy nagy boglya aminek a végein nincsen huzal,így tehát szét bontani nem lehet mert úgy össze van bogozódva hogy nincs az az ember aki ezt kibontja. gyakorlatilag használhatatlan. Írtam egy panasz levelet a válasz hamarosan megérkezett amiben azt írták hogy jó szórakozást kívánnak a náluk vásárolt termékhez.
Köszönjük észrevételét, amellyel felhívta figyelmünket erre a problémára. Elnézést kérünk az okozott kellemetlenségért. De úgy tűnik, hogy nem kaptuk meg azt az e-mailt, amelyet korábban küldött nekünk, és szeretné visszaküldeni a terméket, csak egy e-mailt, amely szerint törölni szeretné a másik megrendelését. Lehet, hogy valami elromlott, és nem hallottunk felőled.
Észrevettük, hogy tegnap küldött nekünk egy e-mailt. Kérjük, engedje meg, hogy nyomon követhessük az ügyet, és kezeljük az Ön aggályait.
Biztos lehet benne, hogy továbbra is nyomon követjük üzenetét, amíg minden problémája meg nem oldódik.
Tisztelettel: Nora
Üzletek
- Interneten keresztül
- A vásárló adatai mindig titkosak
- Ügyfélszolgálat
- Rendelés-nyomonkövető rendszer
- Internetes bevásárlókocsi
- Titkosított rendelés és fizetés (SSL)
- A webáruház kereshető
- Ajándékküldési szolgáltatások
- Garantált biztonság
- Futárszolgálat
- Bankkártyás fizetés
- Fizetés banki átutalással
- Fizetés utánvéttel